måndag 20 oktober 2014

Vi börjar med att rätta Jin Wons blogginlägg:

Till i dag har jag läst Balans och Förändring i ALL IN. Jag frågade mina klasskamrater om deras åsikter om kapitlens innebörd.

"Man måste älska sig själv för att kunna älska andra."( sidan 75)

Emma hade bara fokuserat på att bli den bästa simmaren så hon hade inte bra relationer med andra. Men nuförtiden har hon försökt att ha bra relationer och folk runt omkring sig. Människor borde ha relationer till andra människor eftersom livet blir bättre och man blir också mer aktiv i samhället.

När jag började läsa  ALL IN, förstod jag varken vad hon tyckte eller hennes attityd. Hon verkade vara självisk och ha psykologiska problem. När jag har läste mera, förstod jag mera om henne.

Jag vill berömma henne för att hon har kämpat i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar